29 Sept 2012

baca sini ~

disebabkan hari minggu mcm gini mmg aku membuang mase yg teramat lah sgt , so aku sesaje nak bagitahu ni . tadi pagi tadi my mom pergi ke rumah her mom . yes my opah and atuk . aku opkos lah duk membuta di rumah , malas nak ikut . so balik2 je tunggu makanan bekpes yg dibuat oleh my opah . opah aku boleh dinobatkan as master segala chef if die mule jadi hantu dapur . mmg awesome+sedap segala badak wa ckp beb . so balik je mak aku bawak bekalan yg di bungkus dlm tupperware original yang dibeli borong bersama adek beradik mak aku. perlu ke nak mention ? muahaha .

tengah sedap mentekak darah dgn muke tak cuci , gigi tak berus ? ohh itu tipu .then tetibe mak aku ckp " yui , tu maklong ade bagi one set wangi-wangian,ade dalam handbag mak tu , g tengok 
dengan sepantas kilat aku g tengok kobek-kobek korek-korek rabak-rabak dlm beg mak aku tu . belom lagi aku bukak memang dah menyucuk idung aku dgn baunye , maha wangi ! aku bab perfume or segala jenis benda wangi2 ni mmg buat aku jadi gila .  then aku bukak je . OMG ~ pinkk kaler . aku bukanlah obses dgn pink , tp tiut miut gitu so aku suke ! muhehehe
aku seriously aspect sambil bercakap dlm hati "omg omg , maklong aku bagi perfume ape wangi gedabak dari taik lembu ni . konpom perfume mahal2 ni
sekali aku bukan bungkusan die , aku belek-belek . try tengok brand ape kan , lastly jumpe brand from cosway . terus tak excited dah . muahaha . 


tapi u noe what , bak org ckp , don't judge only by its brand, try dulu beb ! baru boleh komen .. seriously aku ckp bau die sgt wangi . lepas ni nampak gayenye macam boleh stick dekat cosway . nak g puji maklong sbb bagi benda yg best , next time boleh suruh die sponsorkan lagi . wkwkwkkwkw 

btw , one set yg maklong aku bagi tu includes ( R -series ) :

+ body hand lotion ( wangi gedabak + buat tgn jadi lembut tahap gaban gila ! paling aku suke )
+ spray body ( aku tak try lagi , tapi tetap wangi dr taik lembu )
+ deodoran ( serious wangi + bile aku pakai , angkat tiak harum molek gitu ! muahaha * sesuai gile for those yg ade tiak bangla )
+ perfume ( same jugak wangi ! tp tak try lagi , taktahu thn lame atau takk  )
+ powder talcum ( ni memang giler gedabak tersangat wangi ! )
+ cream perfume ( like a perfume but in cream, wangi jugak + plg aku gemor )




yang wane merah tu perfume die . yg kecik petak tu cream perfume . serious comel !! 
gedabak besar cam gajah tu body hand lotion . 




tak cukup 1 , aku upload 2kali dgn camera yg dah zuhud . kalau rajin cari perbazaan dan bgtahu aku .. peace *,*








p/s :  jangan biarkan hidupmu diselubungi bau bangla . muahaha


5 comments:

Cik Puan said...

cari pebezaan ek..yang atas tu ade wayar merah..kat bawah xde...hohohooh

*suke ayat "jangan biarkan hidupmu diselubungi bau bangla"hoohohoh

Aziz Syaidahtul said...

used the body lotion before...wangii~~~

atiqaibrahim said...

cik azlyzah : jumpe pun ~ haha

aziz syaidahtul : kan ? mmg wangi !

Khalilah said...

Ramai ckp pasal cosway skrg... Btw, body lotion tu melekit dan berminyak tak?

Slm kenal...:)

atiqaibrahim said...

khalilah mnor : salam kenal juge :)thanks sudi follow ;)
btw,mmg tak de lekit+berminyak lgsg,time panas pun tak.lembut jer , bile kene air terasa tgn jd lagi lembutt! :)