13 Sept 2012

miggu exam minggu berhantu

memang minggu mcm ni patutnye aku duk makan tidur mandi berblog segalanya berdua-duaan dgn paper yg maha tebal dekat sebelah aku ni. tapi paper tu sombong,taknak duk dekat aku,bile dekat je berpandangan antara satu sama lain then die bagi effect dadah kat aku . dasar keldai dadah .. patut dibakor je heaven hidup . muahaha

disebabkan takde motif dan kesengkangan masa utk post kali ni , hambek kau aku post gambar kesayangan aku yang takde motif langsung . dan maha besar .

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
TARAADADADDADA !

gambar ni agak horrow gara2 tempat editor bile dah edit takleh undo..serius mcm babpiq
*sadis aku tengok meja belajar aku,patut result pun sadis*

u're my love2x cause u never ever be apart .. awww *ihatebeliber

aku hidup bergelumang dgn dadah . tu pasal aku kurus cekedis
*pengakuan berani nak mampus*

minuman kultur hidup yg buatkan i terus bersemangat untuk tidur muahaha 



p/s : i know memang takde ape motif pun post kali ni . k bye
2nd p/s : sesi mengoperate wifi umah sewa yg tersangat jahanam line nye k bye


No comments: